Saturday, November 01, 2008

you know that I wanna hold you

Sitter här och lyssnar på Johnossi som är hur bra som helst (Annika råkade skriva i sin blogg att hon lyssnade på dom, så då tänkte jag att det kan ju kanske vara bra, och det var det). Har precis beställt Tiger Lou's nya skiva också, förhoppningsvis kommer den tidigt i veckan så man får en chans att lära sig låtarna lite innan fredag när det blir Tiger Lou live på pipeline med bästa Agnes, askalaaaas!
Igår var jag på teater med Emma. Madde, Elin, Dario och Tomas var med i den, plus några till. Den var bra och som vanligt när jag kollar på nån teater så blir jag sjukt pepp att börja själv. Får se hur det blir med det, kan ju kolla runt lite i alla fall.
Idag har jag absolut ingenting att göra. Funderar på att ge mig ut på en promenad i höstvintersolen. Det är i alla fall vad jag borde göra. Äh. Tjarååå

No comments: