Wednesday, October 29, 2008

saker man ser

Haha, vi har fått klassfotot! Okej, det kanske inte är det bästa fotot nånsin, men klart bättre än klasskortet i ettan i alla fall. Jag gillar att typ alla är asglada. Jag gillar min klass.
Höstlov är det ja. I söndags åkte jag upp till Härnösand och gick på Patriks minneskonsert med Marielle, det var fint. Sen träffade jag Moa som var där med sin mamma och syster så jag fick sällskap en bit på vägen till Amanda, det vare oväntat men trevligt (det är alltid trevligt att träffa Moa :D). Så fort jag kommit innanför dörren hos Amanda skulle vi iväg till Johan och prova kläder eftersom hans syster hade rensat ut sin garderob. Jag hittade ett linne, en jacka som var för kort, ett par jeans och lite smycken. Inte dåligt för 60 kr. När vi var tillbaka hos Amanda satt vi bara och pratade och åt glass, det var mysigt och bra!
Måndagkväll var jag bara hemma och kollade på Little miss Sunshine med systeryster, det är en fin film det! Och igår lånade jag och Emma Jonas lägenhet och var tills idag. Vi lagade god mat, kollade på film, pratade och sov. Förmiddagen idag använde vi till att diska och frosta av hans frys, tydligen hade dörren inte varit ordentligt stängd så den såg inget vidare ut. Saker vi använde: 6 st handdukar, en stor plastskål, en porslinsform, en bordskniv, många liter varmvatten, hushållspapper, en tändare.. jag tror att det var allt. Dagens goda gärning!
Nu sitter jag och funderar på om det är värt att lägga ut 6000 kr på en bärbar dator (det är värt det! Jag ska köpa en bärbar dator!) och lyssnar på musik. Tjarååå

No comments: