Monday, November 17, 2008

words can't be that strong

Ehe, jag tänkte fråga, med stora bokstäver, vilka som läser min blogg, och tänkte att ni som läser (ni som jag känner alltså) skulle kommentera och skriva typ "Wähäää jag läser", men då sa Annika, Jessica och Matilda att folk struntar i det och inte kommenterar, så jag skriver inte så. Hah.
Jag är väldigt dåligt på att ta itu med uppsatsen, känner jag. Jag har i och för sig skrivit några meningar, men det var inte mycket. Jag tror att min uppsats kommer bli jättekort, jag har alleles för lite fakta, men det finns ju ingenting om Irland/Storbritannien! Och hittar man nånting så är det bara samma som man skrev ut på en annan sida för en stund sen. Pallapallapallapalla. Men jag kanske borde ta itu med det ändå. Bordebordeborde. Suck.
Nej! Först vill jag hurra för min esteter som är världens bästa! HURRA! <3<3<3
Så. Nu ska jag ta itu med historian. Tjarååå

you've crossed the finish line
won the race but lost your mind
was it worth it after all?
I need you here with me

No comments: