Thursday, November 06, 2008

smoke on the water

Matteprovet gick åt skogen idag. Det känns i alla fall som att det gjorde det, gjorde inte ens klart alla uppgifter. Menmen, det är väl sånt som händer, jag kan ju inte påstå att jag gav järnet innan provet heller direkt, kunde lätt ha pluggat mer.
Ensemble hade vi också idag, fortfarande 70-talsmusik, Smoke on the water och Stairway to heaven. Det är roligt att gå musik, ja! Och så spelade vi upp Voulez-vous för niorna, förutom att vi hoppade över typ halva låten eftersom det blev lite fel så gick det ganska bra, tror jag.
Imorrn behöver jag inte vara på skolan förrän kvart över tolv, så jag ska försöka sova ut ordentligt eftersom jag typ inte har sovit nånting den här veckan. Sen ska vi spela upp för niorna en gång till innan en språngmarsch (hur stavas det egentligen? :s) ner till ST där vi ska ha samhällskunskap på eftermiddagen. Och sen på kvällen kommer Agnes hit och det är Tiger Lou och Annikas 18-årsfest som gäller! Jag tror att helgen blir bra, trots att det händer lite saker som jag ogillar starkt just nu. Men det är bara att hoppas, antar jag.
Nu ska jag se slutet på finaste Cold case-avsnittet (som jag grät liter i första gången jag såg det ^^) sen ska jag väl fortsätta städa, antar jag. Tjarååå

1 comment:

Anonymous said...

Jag såg inspelningen av grey's igår kväll och då tänkte jag på dig när de var de där med älsklingsmänniskan :)