Tuesday, November 18, 2008

must get out

Uppsats uppsats uppsats uppsats osv osv osv osv, hela dagen lång! Jag kom till skolan runt tio i morse, hann plocka fram grejerna innan brandlarmet gick (Skvadern har btw det jobbigaste brandlarm jag nånsin hört, tror jag). Så det var bara att ta på sig jackan och gå ut. Men sen fick vi komma tillbaka igen, och då satte vi igång att jobba på allvar. Sjukt duktiga har vi varit idag, jobbat från klockan tio till alldeles nyss (med uppehåll för lunch och besök på Ica). Nu har alla utom jag och Sofia gått, jag har utvecklingssamtal klockan fem så det är ingen idé för mig att gå härifrån, plus att jag behöver all tid till uppsatsen (som jag iofs inte skriver på just nu, men ändå). Men vi har ändå haft mysigt tycker jag, med kladdkaka och julmust (jag vet att det inte har varit första advent än, men jag dricker julmust ändå) och så.
Wellwell, utvecklingssamtal klockan fem som sagt, sen teater halv sju, så jag tror inte att jag hinner äta middag innan. Men det får gå ändå. Är det bara jag som tycker att veckorna går så sjukt fort, förresten? Känns verkligen inte som att det har gått en vecka sen det var tisdag senast. Gosh. Och snart är det jul! :D Jag måste börja köpa julklappar.. Palla.
Tjaråååå

No comments: