Monday, November 03, 2008

someday

Ehe, sjukt ovärd dag. Jag tänkte vara duktig och räkna lite matte eftersom vi har återläsningsdag idag, men inte då. Jag har gjort kanske.. två-tre tal eller nånting sånt. Och nu sa Emma att vi har matteprov på torsdag, härliga tider. Inte. Jag kanske borde ta mig i kragen och skärpa mig lite. Suck.
Igår var jag på stan med Annika, köpte en kofta och fikade på Barista. Som vanligt satt vi och pratade i flera timmar (som man ska göra när man är på café), och så träffade vi Dario också. Trevligt, indeed. Jag är fortfarande sjukt pepp på att spela teater, men om man får ihop ett gäng borde man ju kunna sätta upp en teater utan att vara med i någon förening om man fixar lokal och manus själv, eller va? Tål att tänkas på.
Imorrn är det skola igen, men det känns helt okej. Hellre det än att bara gå hemma och göra ingenting som jag har gjort idag och vissa dagar under det här lovet. Inte helt kul med matteprov på torsdag och ett hemprov i historia som ska vara inlämnat på fredag, men sånt får man ta. Jag får försöka se förbi veckan och längta till helgen i stället, som förmodligen kommer bli askalas, hoppas jag!
Nu borde jag räkna lite matte. Men jag tror inte att det kommer bli så, inte på ett tag i alla fall. Tjarååå

No comments: