Wednesday, November 19, 2008

breath in breath out


Himlen var fin utanför mitt fönster i morse.
Sen åkte jag till skolan och hade matte, det var inte lika fint. Men jag hade trevligt sällskap, det var fint. Och Daniel halkade när jag, Annika och han skulle gå ut, det var en väldigt fin vurpa ^^ Fast jag och Annika var inte så snälla som skrattade. ^^
Man kan inte påstå att jag jobbade så överdrivet mycket matte, och nån gång efter elva gick jag hem till Jonas och åt lunch med Emma. På eftermiddagen hade vi idrott, gjorde en massa saker, det var helt okej kul, dock är det lite tråkigt att jag är så vansinnigt värdelös på innebandy xD Men vi ägde järnet på doppboll! ^^
Men, inte världens bästa dag i skolan. Nu pratar jag med Andreas i Kinaland, det är trevligt, och kvällen blir förhoppningsvis också trevlig med Ben&Jerry's och Grey's anatomy.
Tjarååå

No comments: