Tuesday, November 25, 2008

hjärnmos

Hjärnmos. Uppsatsskrivning igen. Fast nu är jag nästan klar, har nog bara diskussionen kvar (där jag typ inte fattar vad jag ska skriva). Men jag fick i alla fall sovmorgon imorse, åkte till skolan runt halv elva och har suttit här och skrivit sen dess, med uppehåll för lunch. Så min hjärna är i princip ut funktion nu, plus att jag är askalasförkyld vilket inte gör saken bättre. Men jag ska nog bara sitta här i ca en kvar till, sen tar jag bussen hem. Teater ikväll, jag tror att jag ska gå på den trots min förkylning, sånt hindrar inte mig ^^
Fint att jag förmodligen ska sjunga på fredag, som det är nu får jag knappt ut en ren ton, så förhoppningsvis hinner jag bli lite bättre. Jag får knarka mängder te med honung i eller nåt, det kanske funkar.
Wellwell, nu ska jag inte fördriva tid med att blogga, jag ville bara att alla skulle förstå hur oerhört synd det är om oss som måste skriva den här uppsatsen ^^
Tjarååå

No comments: