Friday, November 21, 2008

citat

Vi borde göra en citatbok med alla citat från gymnasiet, tycker jag. Vi har ett gäng som är ganska klockrena ^^

Min mens har fastnat!

Men du kan väl ha sex med det lilla som är kvar??

Hur har vi lyckats få så mycket aska på bordet?
Why are you asking?

Och så vidare. Det skulle ju vara kul att komma ihåg ju xD
Any way, idag har det varit uppsatsskrivning hela dagen igen. Jag är typ klar med själva uppsatsen nu, ska bara fixa inledning, diskussion, innehållsförteckning och så vidareeeeee. Så förmodligen kommer jag få jobba med det hela tisdagen också. Men så kan det vara ibland. Sjukt skönt att det är fredag i alla fall.
Jag gick på stan med Annika en stund efter skolan, köpte en jacka som förhoppningsvis är lite varmare än den jag har nu, och ganska billig var den också. 350 kr för en vinterjacka är inte så farligt tycker jag. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, förmodligen bara sitta hemma och kolla på nån film och ta det lugnt. Imorrn drar vi upp till Härnösand och bär flyttkartonger, sen hämtar vi upp Amanda, Moa och ev. Marielle så följer dom med hit! :D Jag har inte träffat dom tjejorna på ett tag nu, så det blir nog askalas det!
Tjaråååå

No comments: