Saturday, November 29, 2008

if you have to let it go

I torsdags hade jag en väldigt mysig eftermiddag och kväll med Annika, Kristine, Emelie och Dario på Barista. Tror faktiskt att vi slog rekord den här gången, nästan 6 timmar satt vi och pratade om allt möjligt, och jag insåg vad lite man vet om folk i sin klass (folk man inte umgås med så mycket, alltså). Mysigt var det!

Igår var jag på begravning. Jag lyckades sjunga hela sången, sen var det kört och jag grät i princip konstant under hela tiden. Kändes väldigt konstigt att se folk i släkten som man har känt i hela sitt liv vara så ledsna. Men det var väldigt fint och så, även om det var sjukt jobbigt. Sen åkte hela släkten (ca 25-30 pers) ut till Alnö och åt pizza och det var nästan som vanligt, samma sjuka samtalsämnen och dåliga humor som det brukar vara. Så det kändes ändå ganska okej, trots allt.

Idag har det väl inte hänt så mycket, har försökt städa lite men inte så mycket mer, och ikväll ska vi ut till farmor och farfar och käka där, våran farbror, hans fru och kusinen är där så vi passar på att träffa dom två kvällar i rad nu när dom är i Sundsvall. Blir nog bra det!
Tjaråååå

No comments: