Wednesday, November 26, 2008

weiiiaaaaaa

Nu är jag äntligen klar med uppsatsen! :D :D :D Höll på att bryta ihop över det jag inte var klar med, och fick nästan ett utbrott när mamma och pappa frågade hur det gick för att innehållsförteckningen inte funkade. Sen när pappa skulle vara snäll och hjälpa med så funkade det helt plötsligt som det skulle! :D :D Så sjukt skönt att slippa tänka på den där uppsatsen mer för tillfället!
Idag har varit en ganska bra dag, förutom att jag har varit typ assunkig. Hade matte på förmiddagen, jag var trött som en gnu under genomgången, sen blev jag lite gladare när jag, Emma, Anna och Kibe (och Linn en stund) satt och dissade idolmänniskor xD Sen var det dans på idrotten, ganska tråkigt eftersom vi bara fick lära oss saker vi redan kunde sen ettan och hålla på så hela lektionen. Men nästan onsdag är det skoldans, förhoppningsvis blir det lika kul som förra året!
Har suttit med uppsatsen i princip hela tiden sen jag kom hem fram till typ halv åtta, men som sagt är den klaaaaaar nuuuuuu! Så ikväll är det Grey's anatomy och ta det lugnt som gäller! Imorrn behöver jag inte vara på skolan förrän klockan ett (egentligen kvart i tolv, men jag tänker inte åka till skolan bara för att gå på mentorstiden i en kvart), och det verkar inte som att jag har nån sånglektion på morgonen, så jag får sovmorgon, fett skönt det också.
Nu börjar snart Grey's, tjarååå!

1 comment:

Anonymous said...

är du klar med uppsatsen!!!!!?? skönt för dej xD