Wednesday, November 12, 2008

det löser sig

Trots att det är tre månader kvar innan jag fyller arton och ens får ta körkort så känns det ändå som att det är på gång nu. Hade en körlektion i måndags och en idag, sen har jag typ... fyra-fem stycken plus halkbana bokade i januari. Så förhoppningsvis klarar jag mig med det, om jag bara fortsätter köra hemma så borde det gå. Hoppas jag.
Annars då. Igår fick vi veta att vi ska ha uppsatsskrivning i två-tre veckor på historian och samhällskunskapen. Kul att vi får börja med det direkt efter fetaste hemprovet i historia. Inte. Pallaaa. Men det ska nog gå bra det också, vi ska skriva om konflikter så jag måste bara se till att välja en konflikt som det går att hitta mycket om, vi ska ha valt och skrivit nån slags sammanfattning till på fredag. Jag orkar inteeeee!
Hade teater på kvällen, gjorde några övningar och började prata lite om pjäsen, som ska vara klar i mars. Det blir nog bra det, än så länge är jag väldigt glad att jag är med! :) Så i mars måste ni gå på teater, hah! xD
Nu ska jag äta mackaaaa, tjarååå

No comments: