Sunday, November 09, 2008

sliten

Jeez, det blev en bra helg trots dåligheter. I fredags behövde vi inte vara på skolan förrän kvart över tolv så jag tog en lång sovmorgon vilket jag behövde. Vi spelade för niorna, det gick bättre än vad det gjorde i torsdags, vi spelade i alla fall hela låten ^^ Klockan ett var vi nere på ST och gick runt i mediacentret, det var faktiskt ganska intressant, mer intressant än jag hade trott innan att det skulle vara i alla fall. Efter skolan åkte vi ut till Alnö en stund, i princip hela pappas släkt är där och väntar. Väntar, känns helt sjukt att säga så, men det är ju faktiskt det vi gör. Det var mest bara jobbigt, och runt halv sex skjutsade mamma i mig till stan och hämtade Agnes på tåget innan vi åkte till Jonas och käkade där. När dom åkte till Annika gick jag och Agnes ner till stan, träffade Matilda och vandrade till pipeline. 21.15 klev Tiger Lou ut på scenen! Det var asbra, fast lite tråkigt att dom nästan bara spelade sina nya låtar eftersom man inte har hunnit lära sig dom än ^^ Halv elva gick vi därifrån, då hade de inte spelat klart än men jag hoppas att vi inte missade så mycket. Vi tog bussen ut till ljustadalen och irrade runt i 40 minuter och ringde x antal samtal till folk innan Jonas och Kibe fick gå ut och hämta oss så vi hamnade rätt. Annikas 18-årsfest var i alla fall sjukt lyckad och askalas, tills jag strax före två började må dåligt. Kvart i tre tog vi bussen hem. Tack alla inblandade för en lyckad kväll (särskilt tack till Agnes, Emma och Jonas)!! Grattis i efterskott, världens bästa Anka! :D <3
Igår när jag och Agnes vaknade mådde vi inte helt bra om man säger så, det tog två timmar innan vi tog oss upp för att äta frukost och ytterligare två timmar innan vi lyckades ta oss ner till stan. Farsdagspresentsköp, pizza och sen hem igen. Kvällen var allmänt seg, vi kollade på Smala Sussie och Försoning (som fortfarande är en av dom vackraste filmer jag nånsin sett, trots att den är heeemsk).
Idag käkade vi lunch på McDonalds, sen åkte Agnes och jag vandrade hemåt. Idag skulle jag egentligen ha följt med ut till Alnö igen, men eftersom vi har fetaste hemprovet i historia som jag knappt har börjat på så stannade jag hemma. Ska väl ta itu med det nu... Suck.
Men som sagt, en trevlig helg har det varit!
Tjaråååå

1 comment:

Anonymous said...

Försoning är sjukt fiin och hemsk men underbar :D