Saturday, November 15, 2008

be yourself no matter what they say

Det är snö ute! Förut snöade det verkligen lappvantar, stooooora snöflingor. Det var jättefint, så jag sprang iväg för att hämta kameran. Men när jag kom tillbaka igen så hade det självklart slutat snöa. Lyckat. Men fint var det!
Nu är det Sting i högtalarna som gäller och snart ska jag fortsätta diskutera eventuellt datorköp med pappa. Jag är så sjukt less på att dela dator med resten av familjen, minnet som blir fullt hela tiden eftersom både jag, Hanna och mamma lägger in våra bilder på datorn och så vidare (i-landsproblem, JA! Men ändå).

Den här veckan har gått så sjukt fort tycker jag, känns verkligen inte som att det var en vecka sen det var helg sist! I och för sig tycker jag att hela den här terminen har gått galet fort, snart är det ju jul ffs. Jag längtar till jul :D Fick värsta julkänslan idag när jag sjöng Jul, jul som jag har i "läxa" i sång, och så snöade det ute. Det var trevligt. Får hoppas att jag har mer julkänsla i år än förra året, hade i princip ingen julkänsla alls då.
Wellwell, jag bloggade mest för att jag inte hade nåt bättre för mig, så jag har inte nånting intressant att skriva egentligen. Tjaråååå

No comments: