Sunday, November 23, 2008

all I can say

Av någon anledning så vill inte bilddagboken funka som det ska, så jag bloggar i stället för att fördriva tiden lite.
Igår åkte vi upp till Härnösand och hjälpte till att bära flyttsaker (eller ja, jag och Ida stod mest i köket och pratade), sen hämtade vi Amanda och Moa och åkte hem igen med mig bakom ratten, det gick rätt så bra. Körkort vill jag ha nu! Any way, när vi hade kommit hem satt vi och pratade ett tag, hade ju några veckor att ta igen, sen lagade vi god mat som vi lyckades bättre med nu än förra gången xD Pratade mer, kollade på film, pratade ännu mer och sov.
Eftersom Amanda och Moa är från lilla Härnta så tyckte Amanda att hon skulle använda hela dagen till att gå på stan, så tio ringde hennes mobil. Dock tog det en timme innan vi klev upp och sen 1,5 timme till innan vi hade ätit frukost och tagit oss ner till bussen. Strosade runt på stan lite, jag köpte en fin grå mössa, sen övergav Moa och jag Amanda och drack kaffe på McDonalds istället. Ja, och sen åkte jag hem och förhoppningsvis tog dom sig tillbaka till Härnta också.
Imorrn är det måndag. Igen. Jag vet att jag har skrivit det x antal gånger förut, men veckorna går så jääääääkla fort. Snart har vi gått halva våran gymnasietid. Shit sherlock.
Nu ska jag typ duscha eller nåt. Tjaråååå

No comments: