Thursday, November 13, 2008

buffalo soldier

Jag sitter och är hög på koffein och väntar på Annika, som vanligt, så vi kan vandra ner på stan och ev. gå och fika eller nåt. Varför slutar alltid teatrarna senare än alla andra?
Idag fortsatte vi med Stairway to heaven och påbörjade Buffalo soldier på ensemblen. Reagge (reggae?) är kul, och bra, och Bob Marley är ju liksom mannen, myten, legenden inom den musikgenren. Coolt.
I helgen vet jag inte alls vad jag ska göra, alla är upptagna på annat håll. I och för sig har jag inte ens kollat med Härntafolket än, men dom brukar vara upptagna och jag vet faktiskt inte om jag orkar åka upp dit nu i helgen. Jag skulle kunna vara hemma och ta det lugnt, med tanke på att förra helgen var ganska intensiv, men nä, det känner jag inte för. Jag kan vara hemma en dag, men inte hela helgen. Sucksuck, vad synd det är om mig. Inte. I-landsproblem Emma, skärpning!
Det blir mörkt ute jobbigt tidigt nu, typ runt tre-halv fyra. Segt. Man blir jäkligt seg, särskilt idag när det har varit mulet och grått hela dagen. Det har snöat lite också, det är trevligt, men det var så lite så det märks knappt.
Hade sånglektion idag också, det gick bra. Saker och ting går ganska bra just nu (pengar rullar in, det går bra nu.. palla). Chill, tjarååå

1 comment:

Anonymous said...

Bobban is tha man, åh Stairway to heaven är så bra :D