Monday, December 01, 2008

never fade away

Måndag. Musik hela dagen. Rörig förmiddag, som vanligt, ingen som vet riktigt vilken tid som gäller eller vad vi ska göra. Jag, Emma och Bella skulle öva på våra jullåtar som vi ska spela nästa veckan, men det blev mest bara en massa prat. Jag tror nästan att vi skrämde bort de två niorna som var där och skulle kolla på skolan med våran humor, och när vi spelade kort fick vi utbrott på varandra hela tiden xD Men det är bara kärlek, eller hur? ^^ xD
Sen var det ensemble, Sweet dreams och synth, yea. 80-talet var verkligen ett årtionde för sig, kan man säga. Any way, jag var på bra humör när jag kom hem från skolan vilket tyder på en ganska bra dag. Chillchill.
Imorrn har vi opponering på historian och samhället, ska läsa igenom varandras uppsatser och "bedöma" dom. Får se hur det går.
Nu ska jag se julkalendern, spelar ingen roll hur gammal man blir, första avsnittet måste ses xD Tjarååå

1 comment:

david santos said...

I loved this work and this blog!
Have a nice day.