Tuesday, June 30, 2009

plingeling

Jag tror att min hud börjar bli lite less på att ständigt vistas i solen nu, den säger ifrån lite. But I can't help it. Men imorrn eftermiddag när jag åker hem från jobbet har jag gjort halva min sommarjobbstid! Känns ganska segt, men sista två veckorna gick ganska fort förra året i alla fall så jag hoppas att det blir likadant i år.
Idag kom det ett sött par på typ 80 bast och pratade med mig, dom var glada och snälla. Då kändes det faktiskt lite mer värt att jobba än vad det gör när det kommer surkärringar som bara klagar. Igår kom det till och med in en TANT när vi satt och fikade/åt lunch och frågade vart man skulle gå om man ville klaaaaaagaaa på planteeeringarna. Dum.
Nu ska jag duscha för idag har jag gått med blåsmaskin och blivit alldeles dammig! Tjaråååå

No comments: