Monday, June 08, 2009

from the outside of everything

Hej. Trött?
Aa...
Har sovit jättekonstigt inatt, drömt asskumma drömmar (bland annat något om att det var olagligt att sätta upp håret? Eller nåt sånt..) och har vaknat typ tusen gånger. Gjorde Matilda lite olycklig genom att säga att jag inte pallade cykla med henne, fick veta att jag kunde ha bil idag vilket underlättade eftersom jag måste ner till stan snart. Tvingade mig att ha lite självdiciplin och åka till skolan. Kom till skolan och fick veta att vi hade fem minuters lektion imorse för att skriva en utvärdering, och att vi kommer ha typ en kvarts lektion kl ett för att även då skriva utvärdering och ev. prata lite betyg. SJUUUUKT VÄÄÄÄRT! JAG HADE KUNNAT SOVA I TYP FYRA TIMMAR TILL! Men imorrn börjar jag ett, det är snällt. Ska nog vara med finaste Viktor ikväll och se Fight club så folk kan sluta mobba mig.
Jag måste hitta kläder till maskeradbrännbollen på torsdag! Mjäk. Palla. Nej.
Näe, nu måste jag rycka upp mig! Hejja!
..tss. Tjarååå

No comments: