Wednesday, June 17, 2009

if I used to

Hahah, jag har sovit typ.. 12 timmar på tre dygn xD Eller kanske lite mer. Jag vet inte, men det känns som att jag kommer lida av extrem sömnbrist närmaste fyra veckorna (för imorrn är sista jobbdagen den här veckan och då har jag bara fyra jobbveckor kvar innan jag är leeedig!). Men det finns helger, och man behöver inte sova när man jobbar (ehe, okej, men man står ut ändå). Märker ni att jag faktiskt är ganska optimitisk om man jämför med förra årets sommarjobbsperiod? Kan bero på att jag jobbar med andra trevliga sommarjobbare, fortfarande lika tråkigt att jobba men rasterna är mer underhållande för då kan man spela kort och dricka kaffe. Dock har jag sjukt ont i armarna och axlarna och knäna, eftersom typ det enda jag har gjort senaste två dagarna är krattat, sopat grus och gått runt med nån slags blåsmaskin och blåst på saker (tänk på pengarna...)
Igårkväll var jag i alla fall med Viktor, vi gick en mysig promenad till Släda, försökte kolla på film men jag somnade, och sen följde han med mig hem och vi hade Maxpicknick i mitt rum. Mysimys!
Och, kära läsare, nu har jag sett Fight club. Den var bra, men jag måste säga att den inte riktigt är värd alla "VAAAA, har du inte sett den, den är typ sviiiinbra, du är ju inte klok" osv. Men det är ju tydligen en kultfilm, som jag nu har sett. Ännu en film avprickad från listan.
Nu ska jag dricka te tror jag. Tjarååå

1 comment:

olby said...

GÖR NÅGOT MED MIG NÅGON GÅNG! SERIÖST! SÅÅÅÅÅ RASTLÖÖÖÖÖÖÖÖÖS