Sunday, June 14, 2009

reeeeeeeeeegn fortfarande

Jag är förkyyyyyyyyyyld och det regnar och regnar och imorrn börjar jag jobba, 07.00 - 16.00 i fem veckor framåt -_- Menmen, pengar rullar in, det går bra nu (nej, det är inte helt ok att citera Petter, men whatevvah)! Nu är det ju i alla fall sommarlov, trots att jag ska jobba. Och i torsdags tog Viktor studenten! Jag och Annika stod och väntade i typ.. två timmar, nästan, för att vi skulle se bra när dom gick ut på trappan, men folk är dumma i huvudet och trängde sig förbi oss och rev ner allt som kom i deras väg så när Viktor och Ivan och folk väl gick ut på trappan fick vi stå och hoppa för att se nånting överhuvudtaget. Åkte hem en kort stund innan jag åkte hem till Viktor på studentmottagning, det var trevligt och najs och så! Vi fick skjuts in till stan och hängde hos mig ett tag innan Viktor skulle vidare.
Och i fredags var det skolavslutning, min sista skolavslutning på Skvadern, för studenten räknas inte. Som Matilda skrev i sin blogg så är våran klass ganska dålig på avslutningar för vi vet att man ändå kommer träffa dom man vill träffa under sommaren och resten spelar det kanske inte så jättestor roll om man träffar eller inte. Kommer nog bli bra mycket värre nästa år i och för sig, för trots att vi är helt och hållet dysfunktionella ibland så är det en fin klass.
Anyway, på kvällen var det partyparty hos Annika, det var chiiiilllll!! Dock var det kanske inte världens bästa idé att spela brännboll när alla redan hade druckit alldeles tillräckligt, det funkade inte riktigt att spela då. Dessutom börjde det regna. En väldigt lyckad kväll ändå, trots att vi fick vänta i ungefär hundra år på taxin som skulle köra oss till Viktor.
Igår var jag förkyld som ett as och jag och Viktor chillade hela dagen med film och mysigos. Åkte till Annika en kort stund på kvällen (Viktor stannade på vägen och köpte halstabletter och kaffe till mig, puss på bästa :* !!!) men annars var det som sagt en lugn dag.
Idag ska jag vara sur för att jag börjar jobba imorrn. Eller nåt. Tjarååå

1 comment:

Vikke said...

Puss på dig älskling :)