Tuesday, June 02, 2009

notes about freedom

Vad dålig jag har varit på att blogg, men jag har faktiskt varit väldigt upptagen och uppbokad och så. Snabb genomgång, för jag har inget bättre för mig!
Fredag: Agnes och Viktor kom hit från Västerås! Vi åkte ut till Spikarna med Annika, Ivan, Emma och Matilda, och andra Viktor (lol) kom dit efter ett tag också, och grillade och hade det mys. Det kom en svan som förmodligen ville ha ihjäl oss, och änder som förmodligen bara inte hade något bättre för sig. Men mys och chill var det, och eftersom jag var chaufför för kvällen så kom vi hem typ.. halv tre? Menmen!
Lördag: Asvarmt! Stan med Agnes och Viktor, sen gick vi hem och typ kreverade ett tag, innan vi åkte och inhandlade kvällens proviant. Matlagning, middag, chirre (så sjukt fult), öl och lite youtubeklibb chillchill såattsäga! Helt utslagna blev vi ett tag av den sjuka värmen också.
Söndag: Donken, sen åkte Agnes och Viktor hemåt mot Västerås igen och jag åkte ut till Vindhem med familjen och firade lite morsdag för den bästa mamman! Jag fick kaffe uthällt över benen, vilket inte var så najs, men jag fick å andra sidan lite sommarfärg, vilket var mer najs! Sen drog jag till Viktor där det var grillning och mys hela kvällen. Puss!
Måndag: Skola i typ en kvart, sjukt värt, sen åkte jag hem ett tag innan jag drog iväg på fotbollsturneringen skolan har varje år. Satt där och hejade ett tag innan jag åkte hem och pussade på Viktor. Kvällen var onyttig, jag och Viktor bakade chokladbollar och kollade på film. Gosigos (som är mitt nya favoritord)!
Idag vaknade jag med Viktor, det var mysigt och fint och så, och sen cyklade jag och Matilda till skolan! Sjuuukt duktigt av oss, dock gick vi uppför backen, för den går inte att cykla uppför. Går inte! Gick på stan en stund efterskolan innan vi cyklade hemåt. Hade tänkt försöka fortsätta vara duktig och cykla, om det finns tid till det på mornarna. Duktig!
Tjarååå

No comments: