Wednesday, June 10, 2009

reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegn

Idag har det regnat konstant i princip hela dagen. Vi har varit ute i princip hela dagen och dekorerat treornas vagn, och sen fick vi tydligen en massa minuspoäng för att vi inte hade nåt golv, och så var det med det. Jag tror att jag har blivit förkyld. Imorrn är det tänkt att det ska vara maskeradbrännboll, men det lär inte bli nåt om det regnar och eftersom våra lärare har sån KOLL så är det ingen som vet vad vi ska göra annars. Palla.
Igår var jag, Annika och Emma hemma hos Emma och kollade på film, spelade 500, tjattrade en massa och typ sov. Det var najs :D Dock har jag varit en massa trött idag, och somnade efter middagen och sov i typ över en timme. Då känner man sig ju lagom frääääsch när man vaknar. Men whatever. Hann förresten åka hem till Viktor en stund efter skolan, låg under hans täcke i en timme och hann precis bli varm innan jag skulle åka igen. Chill. Nu har jag precis kollat på Grey's anatomy, ojojoj, spänningen är olidlig inför nästa säsong! Eller inte. Jag är för trött för att orka bry mig just nu.
Kan upplysa alla om att jag fortfarande inte har sett Fight club. Så ni vet.
Tjarååå

3 comments:

Janine said...

Quería dejar un comentario, pero no sé que decir. No entiendo nada!

Emma said...

Jag trodde det var sista säsongen?

Jessica said...

Jag blev lite arg på det där slutet, och att vi måste vänta ända till hösten