Saturday, June 06, 2009

for one moment

Jeez, Muse 24 oktober med Viktor och Annika!!!! Dock sittplatser eftersom ståplatserna tog slut efter bara några timmar, men det kanske är lika bra så slipper man trängas ihjäl. Chillarns är det i alla fall!
Igår var en galen kväll. Emma och Annika kom hit och allt var chill, sen kom det lite mer folk och det var fortfarande chill, men mer onyktert chill. Runt elva-halv tolv vandrade vi ner till stan och BK där Viktor med folk befann sig. Jag fick ett i princip fullt ölglas utvält över mina skor, men annars inträffade inga värre missöden. Trevligt var det, dock lite galet. Runt två gick jag, Viktor, Emma, Annika, Ivan och annat folk till Max och nattkäkade, sen gick jag, Viktor och och Emma tillbaka till stan och tog bussen till Emma där vi soooov.
Jag och Viktor vaknade runt elva i en bastu (inte bokstavligt talat alltså, men ett litet gästhus med element där solen ligger på..) av att Emma knackade på. Vi käkade lite frukost innan vi fick skjuts hem till Viktor. Sov och var vakna om vartannat till typ fyra när jag åkte hem. Ikväll kommer Viktor förmodligen hit, men innan dess måste det duschas och inhandlas middag till oss och systeryster!
Och Matilda, angående din anklagning om en ev. rubrikkopiering, så kan jag ju säga att jag inte läser dina rubriker. För jag kan inte. För det är en massa krimskrams runt omkring. I rest my case! (No offense, din blogg är oerhört fin! :D )
Eheee, tjarååå

2 comments:

olby said...

MEN DU FÅR VÄL MARKERA DOM OCH LÄSA! DET FINNS LÖSNINGAR FÖR ALLT! WANNAAAABEEEEE

Emma said...

haha Matilda tag min rubrik så hon är oxå wannabeee :P