Wednesday, June 24, 2009

when you're loving me

Hej, idag har jag skyfflat (stavas det verkligen så? Vissa ord borde man ju tänka över stavningen på i så fall..) grusgångar och krattat dom. Hela dagen. Men det är bättre än att rensa ogräs (okej, jag skyfflar ju bort ogräset från grusgångarna, men det är ändå bättre). Och så har jag bränt mig lite i nacken, trots att jag har haft solskyddsfaktor, vad är det för skit liksom? Hade en fin lunch med Viktor, vi satt i gräset och åt kycklingsallad från Coffee House, det gillades. Nu lyssnar jag på Paolo Nutini (kanske hur bra som helst), det gillas också. Och så ska jag till Turkiet i september med familjen och Viktor, det gillas!!
Jag tror att jag borde duscha, jag känner mig alldeles solskyddsfaktorskladdig fortfarande, plus att man inte är såååååå fräääääschhhh efter att ha jobbat i typ 25 grader och sol. Men nu är det bara 17 jobbdagar kvar, och just nu känns det helt okej (kommer förmodligen sluta kännas okej snart, men whatever, just nu känns det okej).
Tjaråååå


when you're loving me I'm loving you
and I love the prowess in the things that you do
and it’s your flawless soul that bleeds my stone
when you’re loving me, I’m loving you
and that’s when we’ve got it goin' on

Paolo Nutini, som sagt. Gosh.

No comments: