Monday, June 29, 2009

sunny sunny days

Såja, nu är det bara 14 jobbdagar kvar, 18 dagar totalt innan jag är leeedig! På onsdag eftermiddag är hälften avklarat! Ehe, det känns ganska kasst egentligen, men jag försöker se optimistiskt på det eftersom Viktor anklagar mig för att vara en pessimist :o! Menmen, det är bara att jobba på I guess. Dock stör jag mig sjuuuukt mycket på att det typ är vi sommarjobbare som faktiskt jobbar medan de som är anställda där använder tiden till att röka eller annat bra, i alla fall vissa. Då tycker inte jag att jag behöver jobba heller :D
Jag har i alla fall haft en fin helg. Det har varit somrig sommar och jag har varit glad. Har varit med Viktor hela helgen, badat på Släda, kollat på teater, sovit i ett rum där solen ligger på hela morgonen = väldigt varmt och inte så mycket sömn, men ändå, kollat på film, ätit väldigt mycket godis, panikhandlat en 19-årspresent till Viktor, träffat Amanda en kortis, haft det mys. Och igår fyllde Viktor år! Blev väckt av hans mamma för att jag skulle hinna slå in presenterna innan han vaknade, eftersom jag, smart som jag är, inte hade slagit in dom kvällen innan. Sen blev det frukost och tårta! Och på kvällen firade jag och Viktor lite själva med mashmallowsgrillning över engångsgrill och choklaaad. Puss på Viktor, han är kanske bäst (när han inte skvätter vatten på mig eller bär ner mig i ISKALLT vatten eller liknande). Idag åker han till Irland och är borta i typ 3,5 vecka, men det ska nog gå det också.
Nu ska jag samla energi för morgondagen genom middag och typ.. läsa. Tjarååå

No comments: