Sunday, June 07, 2009

klubbland

Har kirrat lite med bloggen, så nu får den se ut såhär ett tag. Blev så less på hur den såg ut förut, och eftersom jag har blogspot så går det inte att göra så mycket roligt med den, men ja, så kan det vara ibland.
Idag har jag varit vuxen och röstat till EU-valet! Asmoget, och så. Och så har jag hämtat ut våra biljetter till Muse! Dock strulade det på det första stället jag åkte till, där sa dom att biljetterna redan var uthämtade, så jag blev mer eller mindre panikslagen. Sen åkte jag till OKQ8 där allt alltid ordnar sig, så nu har vi våra biljetter! Askalas.

Igår kollade jag på film med Viktor, Body of lies och Changeling. Båda var rätt bra, dock var Changeling sjukt obehaglig vissa delar, jag blev mest förbannad och äcklad av den. Men bra ändå.
Just nu undrar jag varför youtube inte vill att jag ska kunna använda det för att kolla på trailers till diverse filmer (ja, jag är sjukt uttråkad). Ikväll får vi se vad som händer, funderar på att se Fight club, men vi får se hur det blir med det. Och är jag typ den enda i världen som inte har sett den? För det är typ så folk reagerar när jag säger att jag aldrig har sett den: "VA? Är du SERIÖS?" Så det kanske är dags att se den då.
Nu ska jag bråka lite med youtube, tjarååå

1 comment:

vart ska vi said...

jag har sett halva fight club. jag tyckte inte den var värd alla "VAHARDUINTESETTDEN???" määän smaken är ju som den där baken man har.