Thursday, June 04, 2009

I wish I could (MUSE <3)

Idag var jag 2 cool 4 school! Eller nä, men jag kände att det var lite ovärt att gå på KuHi:n, since det skulle vara redovisningar och jag skickade in mitt PM igår och hade alltså inget att redovisa. Plus att jag och Viktor somnade typ tre efter att ha kollat på State of play på bio (den var btw bra!), mysimys, sen åkte vi hem till Viktor men halv två åkte vi in till stan igen för att skjutsa Ivan till Annika x] Så det kändes som bättre att sova bort halva dagen än att gå på en lektion som jag typ inte behövde gå på.
Any way, när vi väl hade vaknat och lyckats kliva upp (då var klockan typ.. ett) så åkte vi och hämtade Annika och Ivan och drog till stan och åt frukost/lunch på Max, det var inte heller så värt, men whatever. Runt tre skjutsade jag resten till Navet och sen kilade jag hem. Har precis lagat en otroligt avancerad middag till mig och lillebror (korv och makaroner..) och nu knarkar jag Muse - Stockholm Syndrome (Muse kommer btw till Stockholm 24 oktober, jag vill dit!!) Ska väl typ.. vet inte, slå igång en film om ett tag eller nåt. Eheeeee, tjaråååå

No comments: