Friday, June 05, 2009

friday, I'm in love

Freeeedag! Haha, jag är löjligt seg xD Men det får jag inte vara, jag måste peppa! Utgång ikväll med Emma och Annika, och det lär vara fler folk ute också. Men först ska vi hänga här ett tag innan vi tar oss ner till stan på nåt sätt. Chillarns!
Idag var en ovärd dag. Jag cyklade (JA! Fortfarande duktig!) till Matilda och stod och ringde på dörren typ fem gånger innan jag ringde på mobilen och en nyvaken Matilda svarade. Men vi kom ändå inte för sent! Vi borde typ hyllas, eller nåt, för att vi är så bra.Wellwell, hade först mentorstid där vi skulle diskutera hur vi ska dekorera treornas vagn på onsdag, men det slutade bara med att alla var arga på varandra, som vanligt. Äcklig lunch, sen hade vi debatt på engelskan. Jag, Jessica, Emma och Matilda skulle debattera om dödsstraff, tror att det gick ganska bra, och jag tycker att Jessica kämpade på bra trots att hon var den enda som skulle vara för, även fast hon inte är det på riktigt x]
Jag insåg typ idag att nästa vecka är våran sista vecka som tvåor, sen är vi treor. Sista året på gymnasiet. Sen är vi arbetslösa. Hejhopp!
Nu spelas Muse och jag vill boka biljetterna fort som möjligt. Och så borde jag städa. Och duscha. Och peppa.
Heeeeeh, tjaråååå

1 comment:

olby said...

DU SNOR MIN RUBRIK! DIE