Monday, June 15, 2009

can't get it right

Jag är sjukt peppad på Muse i oktober nu! Dock är det ett tag kvar, så det är kanske ingen idé att börja peppa än för då kommer jag peppa sönder och implodera.
Annars är jag trött. Sov typ.. 2-3 timmar inatt, var helt väck imorse och klev upp kvart över fem i tron att klockan egentligen var kvart över sex och att jag hade fett bråttom. När jag insåg misstaget gick jag och lade mig i en varm säng igen i typ en halvtimme innan jag klev upp på riktigt. Första jobbdagen var väl ungefär som väntat, värdelös. Trodde aldrig att jag skulle längta tillbaka till min gamla sommarjobbsplats, men det gör jag nog faktiskt nu. Fast det kanske blir bättre när man lär känna lite folk. Askalastråkigt var det hur som helst. Men jag får pengar.
Nu sitter jag och väntar på att Viktor ska ramla in så jag kan få pussa lite på honom. Vi har varit tillsammans i tre månader idag och det är fint och så!
Jag gillar inte spotifyreklam.
Tjarååå

No comments: