Thursday, July 02, 2009

jobbajobbaaa

Imorrn har jag bara två sommarjobbsveckor kvar, sen är jag leediiig. Två veckor är inte så farligt. Om det bara inte var så förbannat varmt, vi dricker vatten hela tiden! Och så är det fuktigt i luften, så man blir alldeles slemmig (typ). Bläh. Men det ska visst bli lite svalare nu, ganska skönt tycker jag, bara det blir fint och varmt igen sen ^^
Idag har jag gått runt och vattnat i solen, och så fick jag köra minitraktor! Fett coolt typ. Och så gick jag hem från jobbet. Fatta. Gick. Det var 30 grader i skuggan, och det tar drygt en timme för mig att gå från mitt jobb. Härliga tider var det kanske inte direkt, och jag har alldeles ont i hälarna nu, ballerinaskor var kanske inte så genomtänkt. Men jag är lite stolt över mig själv också, och så passerade jag gatufesthysterin och inhandlade en present till systeryster som fyller 15 på söndag. Tänk vad effektiv jag är!
Och just det, igår var jag med Victor med c! Det var trevligt, har inte träffat honom ordentligt sen typ.. oktober? Vi pratade en massa, sen kom Emma hit en stund och då pratades det lite mer. Sen typ.. åkte dom hem och jag åt jordgubbar med päronen och lillebror (haha, jordgubbar med päronen.. askul. Frukt..)
Nu lyssnar jag på Muse, för omväxlingens skull.. Ehe. Borde typ duscha och.. sova. Nej, jag ska äta mer jordgubbar!
Tjarååå

No comments: