Friday, June 26, 2009

now my feet won't touch the ground

Ja, Sundsvall är ju en fantastisk stad. Tydligen är jag lesbisk och tillsammans med nån brud som går på Skvadern som jag nog aldrig har pratat med. Det var ju nåt nytt. Om nån av er råkar läsa det här, facts: nej, jag är inte lesbisk. Jag är tillsammans med Viktor, en sån där kille ni vet. Eller så kan ni fortsätta roa er med att tro att jag är lesbisk, it's up to you. Jag tänker inte vara vrång, men ni har lite fel.
Any way, nu är det helg! Vilket är hemskt trevligt, och jag har bara tre jobbveckor kvar också, det känns faktiskt inte så farligt. På måndag åker Viktor till Irland i tre veckor och nån dag, det är mindre bra, men det ska nog gå det också.
Igår var en fin dag, jobbet sög och jag fick en vansinnig huvudvärk (vätskebrist, man ska dricka vatten. Inte så kul att jobba när det är 28 grader i skuggan), men efter jobbet åkte jag till Sidsjön och träffade mina kära vänner Annika, Jonas och Matilda, det var askalaschill, och årets första dopp utomhus blev avklarat också! Senare på kvällen åkte jag och Annika med Viktor till Dyket där Ivan, Jens och Johan anslöt efter ett tag, och där blev årets andra dopp utomhus avklarat (fast det var lite ofrivilligt till en början, eftersom jag blev nedskvätt/nerburen i vattnet. Men ändå). Så nu känns det som att sommaren ändå är igång, trots att jag jobbar. Puss på det.
Nu tänkte visst Viktor komma hit så jag kanske borde duscha av mig lite jobbdamm. Tjaråååå

No comments: