Sunday, August 30, 2009

you get knocked down, get up again

Teddybears STHLM i högtalarna. Det hade jag aldrig trott. Men dom är ju faktiskt bra.
Jag mår inte illa förresten! HAHA! Får se hur länge det håller nu då, men ändåå xD

Inatt blev jag väldigt imponerad av min iPod, jag somnade med den i öronen så den var igång hela natten, och batteriet påverkades nästan inte alls. Snäll iPod, snällt batteri som inte dör efter typ en timme!
Idag har varit en söndag. Seg förmiddag, sen åkte jag, mamma, Hanna och Elias till Södra berget och fikade med mormor och morfar. Jag frös mest. Sen tvingade Elias oss ALLA att gå Björnstigen. Det var.. intressant. Jag tappade min två dagar gamla mobil ner från en klippa, men den verkar ha klarat sig, fick bara lite repor. Duktigt! Men vi tog oss runt i alla fall. Det skulle vara ännu mer intressant att gå där om man hade druckit alkohol! Men det är ingen som nappar på den idén..
Näh. Nu ska det duschas och kollas på film och sovas och så. Tjarååå

1 comment:

Emma said...

Jag var på!!