Thursday, August 20, 2009

and if I didn't love you, you would know

Idag har jag upptäckt ny bra musik, det är alltid trevligt. Och så såg jag Hundhotellet med lillebror, jag vill också kunna teckna så där! xD
Annars är jag ostabil igen. Det är som att jag har börjat inse att shit, vuxenvärlden är nästan här och fler och fler åker härifrån och saker kommer inte bli som förut, för även om man inte behöver knäcka en relation bara för att folk flyttar härifrån så är det något nytt och något annat. Det fina är att typ alla i min omgivning, eller många, har börjat inse samma sak. Igår hos Annika var Jonas herr optimist och sa att tänk, nu när vi börjar trean så kommer vi gå igenom varje dag för sista gången! För när vi gick i ettan och tvåan så visste vi ändå att nästa år på den dagen skulle vi också befinna oss på Skvaderns gymnasieskola, men nu när vi går i trean har vi ingen aning om nånting. Eller vi kan inte veta säkert i alla fall. Shitshitshitshitshitshit. Så nej, man kan inte kalla mig stabil just nu. Knäck mig bara, det är hur lätt som helst.
you self-destructive little girl
pick yourself up, don't blame the world
so you screwed up
but you're gonna be okay

På tal om kvällen hos Annika, åhjälp. Jag vet inte vad som hände där runt tolv nån gång.. Men trevligt var det! Skönt att träffa alla igen och känna att det här är i alla fall som vanligt ett tag till.

2 comments:

Emma said...

Underbar bild på mig och Thomas :):) den måste jag få :)

olby said...

haha men åter igen... vad i helvete är det jag klappar händerna för? xD och runt tolv kom du in i någon slags andra andning i fyllan haha