Tuesday, September 01, 2009

that we ain't gonna take it

Hahahah åh jag måste börja sova på nätterna, måste försöka slappna av, sluta stressa, sluta älta, sluta oroa mig, måste skärpa mig. Jag vet ju det. Och ibland, som alldeles nyss, känns allting helt okej och lugnt. Det vore fint om den känslan kunde hålla i sig under en längre tid. Men samtidigt vet jag ju att det hänger mycket på mig själv. TA ITU MED SAKER OSV! Just nu borde jag till exempel ta itu med religionsläxa och läsa om judendomen som vi ska ha gjort till imorrn. Har jag gjort det? Nej. Skärpning, men ingen stress, jeez..

Idag pratade jag med kinesen Andreas (han lever alltså!) och han sa att jag skulle ta det lugnt, ta hand om mig och inte göra nåt ogenomtänkt (typ). Har det faktiskt gått så långt att folk tror att dom måste säga så? Jag hoppas att det bara var storebroren i Andreas långt bort i Kinaland som kände att han behövde säga så. Det behöver inte sägas. Fast det är ju fint att man är ombrydd (existerande ord?).
Idag har jag även varit less i skolan, efter skolan ska vi inte ens prata om, druckit te och kollat på Grey's anatomy (jag är en sån nörd. EN SÅN NÖRD!). Nu är jag astrött tjej och ska sova. Imorrn slutar vi typ elva, askalas!
Tjarååå

2 comments:

Ida Nordung said...
This comment has been removed by the author.
Ida Nordung said...

jag joinar dig i grey's-nörderiet. nördnörd.

(ibland kanske man måste göra ogenomtänkta saker, för att fatta att det var ogenomtänkt.. /storasyster ;))