Saturday, August 15, 2009

phoeniiiiiix

Jag lyssnar på Phoenix. Det är bra. Och snart är det höst! Och jag längtar. För september och början av oktober är finast. November kan ta sig.. Men ändååå, och så får man börja använda halsdukar och sånt! Asbrakalaaaaas!! Plus att jag ska till Turkiet och bli brunare och snyggare än alla andra. Pff!
Ehee. Ja, i alla fall. Jag åkte till Jonas i torsdagskväll, sjukt najs att få träffa den mannen och få prata om saker som har hänt sen sist. Nu saknar jag folk från klassen på allvar, jag vill att skolan ska börja så jag får träffa alla och få lite ordning på livet igen. Any way, jag var hos Jonas. Madde och Elin kom förbi en stund också och så pratades det lite mer. Sen drog dom och jag och Jonas kollade på en dålig film och jag var så trött att jag knappt visste vad jag hette. Men trevligt var det!
Och igår var jag med Ida och Andreas eftersom dom är vuxna nu och snart flyttar iväg åt olika håll, medan jag blir kvar ett år till. Jag vill bort från den här stan ett tag nu. Men jag vill inte bort från människorna. I alla fall inte dom bra människorna. Menmen. Vi lagade god mat, som vanligt, för vi är bäst. Och chillade och konverserade och så. Jag kommer sakna det. Imorse (eller i förmiddags, typ) gjorde vi våfflor, jag är våffelexpert! Eller proffs kanske. Snart ska jag träffa dom igen, det ska ätas surströmming (förhoppningsvis ska det ätas annat också) i en stuga nånstans med en massa folk, om bara päronen mina kan bli åkklara nån gång.
Well, tjaråååå

No comments: