Saturday, August 22, 2009

why do I still care

På måndag börjar skolan, och jag längtar! Vill träffa folk vill få struktur på vardagen vill få ordning på livet (vilket jag i och för sig inte tror att jag kommer få bara för att skolan börjar, men ändå). Sen kommer man bli less. Men nu är det sista året på gymnasiet, nu ska vi andas och njuta av det här året och UPPSKATTA varandra! Fast jag uppskattar folk. Jag är så glad att jag får vara omgiven av så bra folk, inte bara i klassen utan överhuvudtaget.
På tal om bra folk så var jag i Härnösand idag och firade sötaste Moa som har fyllt 18! Amanda, Sandra, Victor och Viola var också där, av folk jag kände, sen var det vissa jag kände igen och vissa jag inte kände igen alls. Men trevligt var det, och trevliga människor var det. Dock inte lika trevligt att köra i ööööösregn, usch nej. Fick vattenplaning ungefär hundra gånger. Och så fastnade jag i ett vansinnigt trafikkaos i Birsta när jag skulle köpa present till Moa. Det är inte lätt!

Igår gick jag en långpromenad i skogen ovanför oss. Jag tror att jag behövde det, för att tänka klart lite. Och när jag har gått ett tag så blir det lättare att tänka. Sen att man blir lika rörig när man har gått klart är ju en annan sak. För är det nånting jag är nu så är det rörig. RÖRIG!
Sen såg jag Inglourious Basterds på bio med Emma. Typ endast killar där, några enstaka tjejer i sällskap med killar och så vi. Typ. Men så kan det vara! Filmen var bra i alla fall, om än lite brutal.
Tjarååå

No comments: