Thursday, August 13, 2009

but I know how I feel about you now

Trött tjejjj. Jag och Annika gick och lade oss halv sex imorse efter en sjukt trevlig kväll med god mat (eftersom vi är mästerkockar typ), vin, choklad, Thomas, Therese, musik, prat och sååå. Chillarns var det. Och innan det var jag med Andreas, det var också sjukt trevligt. Han är en bra person. Vi lyssnade på Trolle och DojDoj, fantastiska barnradioprogram. Sånt finns typ inte längre. "Ibland är man glad så man dööööör, ibland är man bara inte på humör!" Jag gillare.
Stockholm i tisdags var chill, jag, Agnes och Viktor handlade (mest jag) och störde oss på stockholmsdialekt. Typ precis innan vi skulle tillbaka började det spöregna, jag gick från Stureplan till tågstationen, det var som att jag skulle ha slängt mig i havet med kläderna på. En kassörska på Pressbyrån skrattade lite åt mig. Det var ju kul att man kunde roa någon i alla fall.
När jag hade kommit till Sundsvall åt jag middag hos mormor och morfar (Jag: "Men det är ingen fara, jag kan äta mackor eller nåt." Mormor: "Neeeej, du måste äta riktig mat, du är så smal ändåså. Nu gör jag pannkakor åt dig!" Min mormor är söt) innan jag åkte till Annika och vi gick en regnpromenad och pratade en massa strunt och räddade sniglar (fast Annika dödade en mask..).
Ikväll ska jag nog till Jonas och umgås med honom, det blir nog najs det, har träffat honom alldeles för lite i sommar!
Tjarååå

No comments: