Tuesday, August 11, 2009

västeråsss

Heiiii! Jag sitter för närvarande med Agnes lilla dator i knät och väntar på att Agnes ska packa (eller vad hon nu sysslar med) klart. Jag vill typ sova. Eller egentligen inte, men vi ska upp fett tiiiiidigt imorrn och pallra oss till Stockholm med Agnes pojkvän Viktor. Ska göra av med en del lön är det tänkt, och sen blir det hemresa till Sundsvall för mig.
Har varit fullt upp och helt ofullt upp sen i onsdags. Torsdag typ.. åkte vi husbil. Och träffade systeryster! Fick också träffa Hugo, Emil och Lukas som jag inte har träffat på en massa tid, det var najsssss. I fredags var det systerkonfirmation, Hanna var i sånggruppen och pinsam storasyster som jag är så satt jag och bet mig i underläppen och svalde och svalde och blinkade och blinkade när de började med You'll be in my heart. Ja, jag vet att det är en pinsam låt med Phil Collins. Men vadå. Lillasyster har blivit stor. Då får man bli lite emotionell.
Any way, aslång konfirmation (fick kämpa lite mer mot tårarna), middag, diskning, stress och sen var det plötsligt kväll.
Lördag. Vänta på att lillasyster hade grinat klart. Bada. Åka till Västerås och träffa släkt och äta middag och sova.
Söndag. Vakna, äta frukost, bli skjutsad till stan 1,5 timme för tidigt, strosa runt på stan. Sen träffade jag Alex, sjukt najs! Vi fikade aslänge och pratade och pratade och pratade. Sen skjutsades jag vidare till Agnes och vi hade en chillkväll och kollade på Casanova. Chill.
Idag har varit en segdag. Frukost, seg, lunch, promenad i tryckande värme (alltså, det var inte soligt, men ändå stört varmt, värmen typ pressade ner en i marken ungefär), vi cyklade ner till stan och fikade med Viktor och Gabriel, jag köpte en asorange sjal, hemcykling, middag. Agnes kompis Andrea kom hit och vi åt chiiiips och kollade på Beck. Och ja, nu ska vi typ sova. Chillchill, jag vet att ni saknar mig, jag saknar er också. Lite :D Tjarååå

1 comment:

Emma said...

vi saknar dig mycket:)
vi vet att du saknar oss super mycket:):)