Monday, August 03, 2009

don't you ever wonder why

Idag har jag varit duktig storasyster och varit på stan med Matilda och köpt konfapresent till lillasyster som konfirmerar sig i helgen. Får se hur det känns att vara i Rättvik, men det ska nog gå bra. Sen ska jag förhoppningsvis och förmodligen till Västerås i början av nästa vecka! Chillarns! Och sen är det ungefär ingenting kvar av sommarlovet, 1-1,5 vecka typ. Den här sommaren har verkligen bara gått utan att jag har fattat det känns det som.
Jag tycker förresten att jag är duktig som är bloggaktiv. Dock är min blogg kanske inte världens roligaste att läsa just nu (eheeee det är den nog aldrig), men äh, det är ändå typ.. 4-5 pers som läser den såatteeee. Ni får stå ut!
Ikväll ska det ätas middag med folk och jag får träffa Andreas, det är också chillarns. Vet inte riktigt vad som händer mer i veckan, innan torsdag när vi drar ner till Rättvik, hör gärna av er eller nåt.
Tjarååå (nej, jag har inte slutat med det där. Jag hade ett uppehåll. Ett tjarååå-uppehåll)

No comments: