Saturday, August 29, 2009

bleh

Ehee, jag har mått illa i typ.. två veckor nu. Det är inte okej. Illamåendet leder till att jag inte äter som leder till ännu mer illamående osv. Dumt och fånigt på alla sätt. Dumt!
Något som inte är lika dumt (förutom mot mitt konto..) är att jag köpte en ny mobil igååår! Och hörlurar, och en apdyr kalender (inte apdyr om man jämför med mobilen, men apdyr om man tänker på att det faktiskt bara är papper med siffror och streck på, typ). Körde automatväxlad bil för första gången också, måste säga att det är lite imponerande att Emma och Annika vågade åka med mig trots att jag var helt övertygad om att vi aldrig skulle ta oss till Birsta utan att bli kvaddade. Men jag är för bra för det, och sen åkte vi hem till mig (Matilda dök också upp) och åt tacos och garvade och var trötta och kollade på Madagascar 2 (dom filmerna är geniala. GENIALA!). Snäll som jag är skjutsade jag hem Annika och Emma, och när jag och Matilda var på väg in till stan igen sa det PLING och bilen sa att den hade slut på olja. Då får man inte köra längre. Vi stod still i Tunadal ett tag innan vi beslutade oss för att köra vidare och hoppas på det bästa (inte våran bil, hehehe..) och jag tror att det gick bra. Händelserik fredagskväll!
Idag har jag varit i Birsta igen, fast med mami och lillasyster och lillebror. Så nu har jag en asfin asgrön filt att ha i skolan till vintern när det är minusgrader både inne och ute! Hurrahurra!
Tjaråååå

1 comment:

Emma said...

hurra:):)