Tuesday, August 04, 2009

the war between us

Hittade precis en liten rest av Ben&Jerry's-glass från typ första veckan av sommarlovet. Den har visst legat under min matta (freeeescht). Det var lite jobbigt, men inte så jobbigt som det hade kunnat vara. Och det är ju bra.
Kom ganska nyss hem från Södra berget där jag och Annika har haft picknick i slalomtornet och ätit gifflar och kakooor. Det var bra, dock lite blåsigt. Vi kom fram till att det är bra mycket finare utsikt över stan på kvällen när man inte ser fabrikerna så tydligt.. Pratade en del om vad som händer efter gymnasiet också, nu har paniken börjat tränga sig på igen. Vad ska man gööööraaaaa!? Blähääää.
Nu sitter jag och lyssnar på Tiger Lou som återigen är bland dom bästa (det är verkligen periodmusik för mig..), fördriver tid, försöker få tag i Västeråsfolk och planerar inför morgondagen. Tänk vad effektiv man kan vara. Pff.
Tjarååå

you know how it feels so you learn to forget
and you learn at the end that it's best to pretend
Tiger Loooou. Jag gillare.

No comments: