Sunday, May 24, 2009

you're the storm

Jag har egentligen inget att skriva. Förutom att jag tycker att Viktor är snäll som kommenterar mina blogginlägg xD Ni andra är dumma som inte kommenterar (okej, själv är jag ungefär världens sämsta på att kommentera bloggar, så..) Fast ibland kommenterar ni. Duktiga bloggläsare.
Idag har det varit varmt och jag har suttit på farmors och farfars altan typ hela dagen och solat, och jag tror faktiskt att jag lyckades få liiiite färg (systeryster fick världens fulaste bränna, det var roligt xD Nej, den kommer nog försvinna, frukta icke syster lilla!) Nu på kvällen har jag bjudit mamma på kinamat, min födelsedagspresent till henne (hon fick ett presentkort på resturangbesök med mig förra söndagen när hon fyllde år ^^). Det var chill! Även att hon som serverade oss kände igen mig.

Servitrisen till mamma: Är det din dotter!?
Mamma: Jaa..?
Servitrisen: Oj, hon har blivit så stor, nästan vuxen. Har hon flyttat hemifrån redan också?
Mamma: Haha, nääee, det får hon nog vänta med ett tag till.
Jag (när servitrisen hade gått): Känner du henne?
Mamma: Nej?

Det var intressant. Sen kom vi på att pappa känner några som jobbar där och att hon kanske visste att vi hörde till pappas familj. Eller nåt.
Tjarååå

No comments: