Thursday, May 21, 2009

daylight

Snabbt genomdrag av veckan, bara för att jag vet att ni är sjukt intresserade av vad som händer i mitt liv (kanske inte, men det struntar jag i):
Måndag: Skola, PA-redovisningar och jag blev inte ett dugg inspirerad och kom inte på nån idé om vad jag ska ha som PA. Suck. Efter skolan gick jag och käkade med bästa Emma, sen gick vi och kollade på The Reader, den var bra! Dock innehöll större delen av typ första halvan av filmen endast sex, bröst och läsning. Men den blev bättre efter ett tag xD
Tisdag: Träffade kinesen Andreas som är hemkommen för en vecka! Det var trevligt, vi pratade om vad som har hänt sen sist, käkade subway och drack kaffe typ. Jag försökte läsa kinesiska men det gick inget vidare, enligt Andreas är jag talanglös när det gäller kinesiska, vet inte om jag ska hålla med om det riktigt. Men det var trevligt!
Onsdag: Skola igen. Franska, no comments. Engelska, film. Jag och Matilda satt och skrev meddelanden till varandra upp och ner, Matilda kan inte skriva j:n och jag kan inte skriva stora N, nån slags felkoppling vi har. Efter skolan bilade jag upp till Härnösand och träffade Amanda och Moa! :D Vi var ute på Smitingen ett tag, det var nån NV-fest där så jag kände mig lite malplacerad, men det var trevligt ändå, dock höll jag på att frysa ihjäl. Sen åkte jag och Amanda hem till henne och jag blev klippt! Så nu har jag fräscht, men kort hår (kortare än förut i alla fall). Ja, och sen bilade jag hem igen. Och då ringde Viktor! Det gjorde mig glader.
Idag ska det komma en massa släkt och fira mamma som fyllde år i söndags, så jag borde nog rycka upp mig och städa undan lite, och göra mig själv lite mer respektabel. Så.. ja, tjarååå

1 comment:

Vikke said...

Sötnos! :)