Sunday, May 10, 2009

times like these

Idag har jag varit så oerhört duktig att jag har storstädat mitt rum, helt förmiddagen! Så nu sitter jag i ett nydammsuget rum med fönstret öppet och väntar på att sängkläderna ska bli färdigtvättade. Duktig tjej!
Igår var en lyckad kväll, jag åkte och hämtade Annika och så drog vi ut till Kvissleby för att träffa våra respektive och pussa lite på dom (vi tänkte överraska dom, men eftersom dom inte tyckte att det passade sig att vara där vi trodde att dom var så vi var tvungna att ringa och fråga vart dom höll hus så blev det lite förstört, men det gjorde inte så mycket), sen åkte jag och Annika tillbaka till stan och handlade Blå kiosken innan vi drog ut till Alnö och Spikarna. Där var det fint, dock så blåste det järnet, men det kunde vi stå ut med ett tag. Sen åkte vi till Norra berget och träffade Thomas och lite folk innan vi åkte och hämtade Matilda och drog hem till mig och frossade choklad och hade tjejsnack, mycket trevligt var det! Jag var världens snällaste (typ) och skjutsade hem både Annika och Matilda typ mitt i natten, så det var en hel del bilkörning igår. Men som sagt, en bra kväll indeed.
Idag har jag vaknat, ätit frukost, städat och cuttat sönder ett par jeans för att få ett par jeansshorts. Det måste nog sys lite i dom tror jag, men det får göras nån annan gång. Nu ska jag typ duscha, tjaråååå


No comments: