Monday, May 04, 2009

knän

Blähä. Jag är seg och det är regnigt och grått och tråkigt ute. Om en halvtimme börjar jag jobba. Jag hade ett sjukt värt tandläkarbesök som tog typ tre minuter, och sen hade jag lektion i ca en halvtimme, sen skulle jag till skolläkaren och kolla mina knän. Tydligen har jag (och nu ska jag försöka stava rätt) schlatter, nån överansträngning som "förmodligen går över innan hösten". För det är ju så kul att ha ont i knäna hela sommaren.
Jag är lite bitter just nu.
Meheeen, helgen har iaf varit rätt chill. I lördags var jag med Viktor, vi kollade på film och hade det mys, och igår kväll var vi på bio och såg Wolverine. Den var la helt okej, men den hade inte varit nånting om den inte hade varit snyggt gjord.
Det här var ett onödigt blogginlägg. Jag försöker fördriva tid innan jag ska ner till stan och jobba. Det lyckas inget vidare för nu har jag inget mer att skriva, men nu kom det lite folk hit! Tjarååå

1 comment:

Åsa said...

Jag hade också slatters, (ingen aning om hur det stavas :S), en gång i tiden. Fast till mig sa det att man bara hade det när man var liten och växte, fick det när jag var 11 och för mig tog det bara 4 år att bli av med! :S:S:S Det var jättekul :D Nej.

Hoppas du slipper ha det så länge :)