Saturday, May 16, 2009

knights

Hah, jag är trött. Eller, egentligen är jag nog bara seg. Igår var i alla fall en väldigt bra kväll, jag, Viktor, Annika, Emma och en massa annat folk var på Karins studentmottagning och hade det trevligt, sen var det utgång som gällde, fast det blev inte så länge. Självklart glömde jag kameran hemma, så det blev inga bilder, menmen. En bra kväll indeed!
Jag åkte relativt tidigt från Viktor idag, och när bussen körde över alnöbron och jag tittade ut genom fönstret så glittrade verkligen vattnet. Det var fint. Allt är så fint här just nu, både ute och inuti. Förutom att Viktor åker till Rom på måndag så jag får inte träffa honom förrän typ... nästa tisdag, det är lite fult. Men annars är det fint.
Ikväll är det typ släktmiddag som gäller, så jag ska väl följa med på det tror jag. Och imorrn ska jag jobba, så det är lika bra att ta det lugnt ikväll eftersom igår blev lite mindre lugn än vad jag hade tänkt mig.
Nu ska jag dansa upp på övervåningen (ja, jag är så löjligt nöjd just nu att jag typ dansar runt här hemma, men det är bra) och fixa till mig lite så jag ser respektabel ut ikväll. Tjarååå!

1 comment:

Emma said...

Pappa såg dig när du väntade på bussen :) han sa att du såg ut som en zombie :P