Monday, May 11, 2009

sometimes

Hahahahah åh jag är så löjligt trött nu xD Som tur är så verkar det som att vi börjar 11.30 på franskan imorrn (jag börjar fundera på om vi har ersatt våran franska på tisdagförmiddag med onsdageftermiddag? Det verkar nästan så) så man kan sova lite längre i alla fall, since I inte har sovit så mycket inatt (*HOST* puss! :*) men det gör inte så mycket eftersom jag bara hade typ en timmes lektion idag, since I typ inte behöver gå på GeMu-lektionerna längre, vilket är ganska bra, since I inte tycker att det är så roliiiigt direkt.
Näh. Jag tänkte bara skriva att jag är trött, typ. Och att jag har jobbat mitt nästa sista kvällscafé för den här terminen, vilket är ganska najsss. Chillchill, nu ska jag typ.. duscha och kanske dricka te och sova. Tjaråååå

"Mammaaaaa, jag har färgat håret igen!"
"Färgat håret? Sliter inte det på dina hjärnceller?"
Slutsats: Pernilla Wahlgren är inte smart. Annika tycker inte om hårfärgsreklam.
Vi spelade kort på lunchen idag. Så vare.

1 comment:

ankaa said...

vem tycker om den reklamen egentligen ? :O