Sunday, May 17, 2009

oh horatio

Sunday morning rain is falling. Inte, det är så soligt ute att jag blir alldeles glad och sommarlycklig, och ändå sitter jag här. Men jag har faktiskt varit ute och solat lite. Och så har jag jobbat för sista gången den här terminen, det är rätt chill. Hann vara vaken i ca fem minuter imorse innan jag fick springa ut till bilen och åka med Viktors mamma in till stan (Viktor sov säkert vidare när jag hade gått), där jag jobbade och slet i fem timmar. Men pengar får jag.
Idag fyller mammaaaa år! Och som den underbara snälla dotter jag är så har jag gjort ett fint presentkort där det bjuds på en middag för två (alltså mig och mamma, då kanske man inte kan säga middag för två, det låter lite för romantiskt) där jag betalar samtliga matutgifter. Så blir det när man har lite dålig fantasi, men jag tror att det kan bli en uppskattad present, har inte skänkt den än.
Jag ljög lite i bloggen igår, jag fick träffa Viktor. Han kom och hämtade mig från släktmiddagen och vi åkte ut till typ Njurunda till Johan där Annika, Ivan och annat folk var. Det var trevligt, dock åkte vi hem relativt tidigt. Jag gillar Viktor.
Tjaråååå

1 comment:

Vikke said...

Vet du, jag tycker om dig också! :)