Saturday, May 16, 2009

update

Jag är inte glad längre. Eller jo, kanske. Fast nä. Jag blev oförklarligt förbannad för att jag kom på att vi har små husdjur i det här huset som bor i en bur som behöver städas med jämna mellanrum, vilket inte känns så lockande, och för att jag är lite orolig, och för att jag inte hittar nån passande musik att lyssna på just nu, och för att jag fortfarande inte har ringt och kollat om jag kan byta sommarjobbsplats, och för att jag måste jobba imorrn, och så vidare. Nu håller jag på att få ett sammanbrott, när som helst. Fast kanske det har sin förklaring ändå. Tål att tänkas på.
Jag funderar på att byta blogg. Blogspot kan ju ta sig, liksom. Det kan jag ju också vara arg för, nu när jag ändå är igång. Fast det känns lite onödigt att slänga bort typ.. två års bloggande, hur ointressant det än må vara.
Äh. Jag orkar inte. Tror att jag skä lämna internetvärlden för en stund och gå och vara arg nån annanstans. Tjarååå

No comments: